Szállítási és fizetési információk

Szállítási módok

A Háda webshopban több féle szállítási mód között választhatsz:

A Háda webshop futárszolgálattal juttatja el a FoxPost csomagautomatákba, GLS futárokkal otthonodhoz vagy a kért címre a megrendelésedet, de választhatsz egy GLS CsomagPontot is.

FoxPost-os csomagautomaták:

Ha a FoxPost-os automatákat választod, visszárudat díjmentesen küldheted vissza.

Mit tud pontosan?

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Kérd megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába, így nem kell egész nap várni a futárt. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheted a megrendelt termekeidet. Amint megérkezik a csomagod, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 7 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.

Egy csomag súlya maximálisan 25 kg és maximum 60 x 36 x 62 cm nagyságú lehet.

Akár 1 munkanap alatt átveheted!

Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába.

Ingyenes visszaküldés

Csomagodat az átvételtől számított 14 napig még teljesen ingyenesen visszaküldheted FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vetted át). Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

Hol találod?

Országosan már több mint 60 FOXPOST csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül! Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít számodra, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás.

Keresd meg a hozzád legközelebb eső automatát!

FOXPOST csomagautomaták listája » (link: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/)

Bővebb információ: www.foxpost.hu

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén):

FoxPost csomagautomatákban történő átvétel esetén: 

  • 20.000 Ft alatti rendelés esetén: 690 Ft
  • 20.000 feletti rendelés esetén: ingyenes

FoxPost csomagautomatákban történő átvétel esetén Háda klubtagok részére: 

  • 15.000 Ft alatti rendelés esetén: 590 Ft
  • 15.000 feletti rendelés esetén: ingyenes

Házhoz szállítás futárszolgálattal
A futárszolgálattal történő szállítás 2-3 munkanapon belül történik. Ezeket csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti. 
A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudod nyomon követi a csomagodat. Az alábbi értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.

  1. Értesítés kiszállításról e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagodat elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag érkezése másnapra várható.
  2. Mai kézbesítés email és sms: Ezt az e-mailt és sms-t a futárszolgálat küldi Neked a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az e-mail és sms tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tudsz egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín).
  3. Csomagkövetés: Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása. GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között)

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudtad átvenni a csomagodat, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted)

A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat.

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén):

  • Házhozszállítás és GLS Csomagpontokon történő átvétel esetén:
    • 15.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft
    • 15.000-20.000 Ft közötti rendelés esetén: 790 Ft
    • 20.000 feletti rendelés esetén: ingyenes
       
  • Házhozszállítás és GLS Csomagpontokon történő átvétel esetén a Háda klubtagok részére:
    • 10.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft
    • 10.000-15.000 Ft közötti rendelés esetén: 790 Ft
    • 15.000 feletti rendelés esetén: ingyenes

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.
 

A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.

Szállítási díjak külföldi szállítási cím esetén:

6 szomszédos országba szállítunk, melynek díjai a következők:

Szlovákia: 3200 Ft

Szlovénia, Csehország, Horvátország, Ausztria: 4000 Ft 

Románia: 4500 Ft

Ha külföldre kéred a csomagod, csak bankártyás fizetési módot jelölhetsz meg.

Fizetési módok

Bankkártyás fizetés: A FoxPost csomagautomatáinál csak bankkártyával tudsz fizetni

Utánvét esetén a megrendelés ellenértékét átvételkor a futárnál vagy a CsomagPontokon egyenlítheted ki.

Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés leadásakor a bankkártyád használatával azonnal is kifizetheted a termékeket.

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Csak annyi a dolgod, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "Online bankkártyás fizetés" opciót választod, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadod. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.